No niin tuleeko Kaijulilta lasku vai pitääkö osata maksaa itse etukäteen? Itse asiassa nyt olen hieman höm.. hukassa onko minun jäsenyys edes ajan tasalla? Viimeisin Kaijuli lehti on 2008. Voisiko (kuten minä olen) meille tontuille - vanhuksille laittaa selkeä ilmoitus vaikka forumille, että maksakaa itsenäisesti ilman laskua vai odotellaan laskua? Kyselee Piupa
Jäsenlehti on ainakin tulossa juuri, Maami taisikin heittää lehtiin tarrat niin kaikki jäsenet Kaijuttimen varmasti tänäkin vuonna saa. Tietääkseni lasku tulee postissa myös, en tiedä tuleeko samassa lehden kanssa mutta kuitenkin. Ja mikäli jää jäsenyys maksamatta niin varmasti tulee noottia että muistat maksun maksaa.
Kirjattu
I'd fly above the trees, over the seas in all degrees.. To anywhere I please.
Lehti kolahtaa postilaatikosta lähiaikoina, kuten myös erikseen postitettu jäsenmaksu. Mikäli maksua ei kuulu, voi aina ottaa yhteyttä jasenrekisteri(@)kaijuli.fi
kaikki hoidossa
tinttu
Kirjattu
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.
yhteistyöliikkeistä saa 10 % alennuksen lintutarvikkeista, sekä tietysti kerran vuodessa ilmestyvän vuosjulkaisun, "kaijuttimen". Myöskin moniin yhdistyksen järjestämiin retkiin tai tapahtumiin jäsenet pääsee edullisemmin
tinttu
Kirjattu
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.