Mahtavaa!

Tosi hauskaa tuon nopeuden lisäksi on se, että lintu tiesi välillä hyvin pienestä vinkistä/sanasta mitä pitää tehdä! Tosiaan se tarvitsee vain toistoja, toistoja, toistoja. Ne renkaat oikean värisiin tappeihin ja tavaroiden nostamien/vieminen johonkin oli kaikkein haastavimmat ja makeimmat temput omasta mielestä, mutta todella upeasti tehty kaikki! (tunnistikohan lintu jopa itse ne tappien värit?

)
Tästä tulikin mieleen, kun itsekin harjoitan Veetinkin kanssa noita samoja temppuja jokaikinen päivä monta kertaa, lintu osaa jo lukea minua että mitä pyydän sitä milloinkin tekemään - kun tempusta tulee rutiini, ja sitä toistetaan samalla tavalla kokoajan, lintu oppii äkkäämään pienet eleet (ovat hirvittävän hyviä lukemaan niitä!) ja osaa laskea todennäköisyyksiä mikä temppu nyt on luvassa.

Hädin tuskin välillä ehdin sanomaan käskyn!
Yksi oli tosi hyvä tapahtuma tässä jokin aika sitten, kun olin ne tavanomaiset 'tule', 'pusu', 'ympäri', 'koske' tehnyt, levitin ihan vähän kättäni sivulle sanoakseni 'orrelle' (en edes niin usein sitä tee), mutta sillä hetkellä kun nostin käteni antaakseni linnun siiville tilaa Veeti pyrähtikin lentoon, ja meni kuin menikin
ajattelemalleni paikalle odottamaan herkkua

Namun saanti oli kyllä sillä hetkellä normaalia tärkeämpää tirpalle jostakin syystä ja muutkin temput onnistuivat normaaliakin vielä nopeampaa, joka ilmeisesti nopeutti linnun aivotyöskentelyä

Mutta tämä video oli kyllä loistava, uskomatonta miten montakin temppua lintu osasi niin hyvin