papukaijat • suoranokat • kaijuli.fi

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Re: "Piirros"galleria...?
« Vastaus #75 : 17.09.07 - klo:09:14:38 »
kuvaa taas teillekkin kun poika niin kovasti haluaa laittaa---  :D
Eli, kuvassa näkyy aurinko, kookospähkinä puussa (tuo kokonaan värjätty) maassa olevat kivet on lentokoneesta pudonneita ihmisten lompakoita  ;D ;D ja pienet pallukat on kiviä, Petuliini on tuo isompi lintu vasemman puoleinen ja kantaa Joonaksen tavaroita... pienempi lintu oikealla on nimeltään Pauli, Pauli yrittää kuvassa lentää Joonaksen pään päälle. Haluaa nostaa tuon Joonaksen takana olevan kiven Joonakselle. Et sellasii taideteoksii tällä kertaa  ;) ;D

T. Joonas (joonas luetteli ja minä kirjoitin)  ;)

ja minä tollo olisin tietty voinnut laittaa linkkiä siihen kuvaankin  ::) http://kuvablogi.com/nayta/656951/

« Vastaus #76 : 19.02.08 - klo:18:41:28 »
Enpäs ole tajunnut ottaa piirretystä kuvasta digikuvaa  ;D ,
aina olen ajatellut että pitäisi se skanneri(tai mikälie) saada että voi tänne laittaa ite piirtämiäni papukaijoja.
No nyt tässä lähipäivinä saattaa niitä pari sitten tulla  :)

« Vastaus #77 : 23.06.08 - klo:13:40:57 »
Miten te kaikki ootte noin hyviä piirtäjiä? Aivan ihania piirustuksia! :)

Idonea

« Vastaus #78 : 04.07.08 - klo:17:06:53 »
Vaikka en kuulukaan nuorisotiimiin niin tahdon teidän iloksi laittaa tämän kuvan, olen tosi inspiroitunut tällä hetkellä näistä väreistä....tätä kuvaa tehdessä istui (tosin aluksi tosi pelästynyt) IRN Krishna hiljaa olkapäällä ja katsoi kun maalasin, kunnes sitten hiffasi mun akvarellikynät ja alkoi pilkkoa niitä atomeiksi  :D...piirtäminen ja maalaaminen on mukavaa!!! kaikki piirtämään ja värejä käyttämään.

Helleterveisin Jaana-Idonea

« Vastaus #79 : 04.07.08 - klo:19:22:54 »
^Loksahti suu ihan auki tuosta Idonean arasta  :o Uskomattoman hienosti tehty! Muutkin piirustukset ovat upeita!

Idonea

« Vastaus #81 : 14.04.09 - klo:16:50:38 »
^Upeita nuo sun työt, erityisesti pidän tuosta ylimmäisestä ja linnun asennosta  :), siipien yksityiskohdista ja valosta siinä!!!
Mukavaa että laitoit sun töitä esille, minäkin tässä laitan vielä yhden, kuvan omasta linnustani Krishasta.

« Vastaus #82 : 14.04.09 - klo:20:23:05 »
Upea tuo kauluskaija! Mahtavat värit!

Ai hirvitys, noita ensimmäisiä mitkä olen pistänyt esille ;D.. Harvemmin piirrän lintukuvia valmiiksi asti, jäävät usein luonnoksiksi (piirrän enemmän koiraeläimiä).. Toivottavasti jotain kehitystä olisi kuitenkin tapahtunut, viimeisin lintupiirrokseni:
Kuningaskalastajat.
En ihan äärimmäisen tyytyväinen tähän ole, virheitä löytyy aina...

« Vastaus #83 : 14.04.09 - klo:21:55:25 »
Tässä on joitakin minun lyijykynätöitäni, vaikkeivät ne toki ole mitään verrattuna teidän piirroksiinne..  ;D Olen viimeaikoina piirrellyt niin paljon muita juttuja kuin lintuja, mutta kyllä täältä muutama lintuaiheinen löytyi viimevuosilta..

Monta vuotta vanha synttärikortti serkulle, joka täytti 8v
Tämäkin useamman vuoden vanha papukaija-piirros.. (ompa oma piirustustekniikka kehittynyt sitten noista päivistä..)
Pari vuotta vanha yksinkertainen lintu
Kotka 2008 (siivet onnistuneet, pää ei..)
Lentokoneessa piirretty lintu.. 2008
Samalla lennolla piirretty piirros aikaa tappamaan.. 2008
Kolibri 2008
Lintu ja kukkaset 2008

Senkin mitä piirroksissa on katsottavaa näyttää skanneri tuhonneen..  :D
Sinänsä huvittavaa seurata omissa piirustustaidoissa tapahtunutta evoluutiota muutaman viimevuoden aikana..
« Viimeksi muokattu: 14.04.09 - klo:22:08:11 kirjoittanut Nellikka »
Taloudessa töyhtöpäät Nelli ja Alpo!

« Vastaus #84 : 14.04.09 - klo:23:25:40 »
Voi mieletön noita teiän töitä!!  :o Ihan hävettää näyttää teille omani...:
Pahin painajainen
Auringonpalvoja (näyttää kyllä joltain itsensä paljastajalta..)
Surku
Yksinkertainen (koitin jotain "tatska-tyyliä" ;D )
Lentävä

Juu eli eivät siis läheskään yhtä hienoja kun teidän  :-[ , mutta yritetty on :P Kuvat vielä otettu kännykällä, joten laatukin on sen mukaista...   :-\
Harmaapapukaija, senegalinkaija, 4 undulaattia ja 5 neitokakadua.

« Vastaus #85 : 03.05.09 - klo:23:42:14 »
Luonnos aurinkoaratista

« Vastaus #86 : 06.05.09 - klo:21:39:09 »
Neitokakadu vs Harakka

Näitä tehdessäni Muusa hyppäsi suoraan vesikupista keskelle piirrustusta ja Filo kakkasi paperille :D

Neitokakadu vs Selkälokki
« Viimeksi muokattu: 16.08.09 - klo:00:16:02 kirjoittanut surenkorento »

« Vastaus #87 : 16.08.09 - klo:00:06:10 »
Eipä sitä tarvitse juuri esitellä, hyvin nopea kokeilu.

Muusa
« Viimeksi muokattu: 16.08.09 - klo:00:17:53 kirjoittanut surenkorento »

« Vastaus #88 : 16.08.09 - klo:00:07:07 »
Ihania kuvia taas kaikilla!

Mutta toivon, että laitatte kuvan linkin taakse, ettei topic tukkeutuisi, kiitos! :)

Jonna
10 neitoa, OWA, IRN, luumupää, undu, ja 2 agaa langalla.. (Lanka katkeaa..) :D

« Vastaus #89 : 18.09.09 - klo:18:04:11 »
Täällähän on paljon taitavia piirtäjiä/maalaajia  :). Tuo aurinkoaratti on upea, millä maalasit sen? Omia töitä voisi laitella, kunhan ne nyt saa itselle (nyt arvioinnissa, kun lukiokuviksessa noi uusimmat tehty) tai sitten ettii jotain vanhoja...